Γιώργος Σαραντάρης

Δεν είμαστε ποιητές σημαίνει...

Δεν είμαστε ποιητές σημαίνει φεύγουμε,
σημαίνει εγκαταλείπουμε τον αγώνα,
παρατάμε τη
χαρά στους ανίδεους,
τις γυναίκες στα φιλιά του ανέμου
και στη σκόνη του καιρού.

 

Σημαίνει πως φοβόμαστε
και η ζωή μάς έγινε ξένη,
ο θάνατος βραχνάς.

 

Έχω δει τον ουρανό

 

Έχω δει τον ουρανό με τα μάτια μου
Με τα μάτια μου άνοιξα τα μάτια του
Με τη γλώσσα μου μίλησε
Γίναμε αδελφοί και κουβεντιάσαμε
Στρώσαμε τραπέζι και δειπνήσαμε
Σαν να ήταν ο καιρός όλος μπροστά μας

Και θυμάμαι τον ήλιο που γελούσε

Που γελούσε και δάκρυζε θυμάμαι.

 

Μόλις Πεθάνει


Μόλις πεθάνει

Η αγάπη

Θέλει σιωπή μεγάλη

Για να 'βρει στην άκρη του πόνου

Την περίφημη λίμνη

Τη λήθη.

 

Γιατ τν εχαμε λησμονήσει


Μπορε νας π μς ν᾿ γαπήσει μία γυνακα;
ς βγε ξω
ς περπατήσει πρς τ θάλασσα
ς τραγουδήσει
π τ κύματα θ᾿ νθίσουν γυνακες
χι μοναχ γι κενον πο τραγουδ
λλ γι λους μας
λοι θ μάθουμε ξαν τν ρωτα
Σ
ν ν μν τν ξέραμε ποτ
Σ
ν ν τν εχαμε λησμονήσει
Γιατ
τν εχαμε λησμονήσει...


Δυο τραγούδια της Άνοιξης

Ι

Μο φαίνεται, πς νοιξη
Σν κελαηδ μ τρέμει
Μν τς ζητήσω να σκοπ
Ν δώσει το ρωτά μου
Μν τς ζητήσω να φιλ

Ν σο φιλήσω τν καρδι

Ν σο χαρίσω δυ φτερ

Κα ν σ δ δικιά μου


ΙΙ

λα ν δες τν νοιξη πο περπατάει
Πού μ τ σύννεφα γκαλιά μς χαιρετάει
λα ν δες τν κόρη μου πς γινε μεγάλη
Κα τραγουδάει μ μιά φων πο δν ταν δικιά της

Κα τραγουδάει μ' να παλμ πο εναι το κόσμου λου
Σν ν βρέχει τ χείλια της στ βρύση τ' ορανο

Σν ν πετάει καρδολα της μ κάθε χελιδόνι
Κα ν μν ξέρει νοιξη ν εν' δικιά της κόρη!

 

κόμα δν μπόρεσα


κόμα δν μπόρεσα ν χύσω να δάκρυ
πάνω στν καταστροφ

δν κοίταξα κόμα καλ τος πεθαμένους,

δν πρόφτασα ν δ πς λείπουνε

π τ συντροφιά μου,
πς χασαν τν έρα πο γ ναπνέω

κα πς μουσικ τν λουλουδιν,

βόμβος τν νομάτων πο χουνε τ πράγματα
δν ρχεται στ᾿ ατιά τους·

κόμα δν χλιμίντρισαν τ᾿ λογα
πο θ μ φέρουν πλάι τους.

Ν τος μιλήσω,

ν κλάψω μαζί τους

κα στερα ν τος σηκώσω ρθιους·

λοι ν σηκωθομε σν νας νθρωπος,
σν τίποτα ν μν εχε γίνει

σν μάχη ν μν εχε περάσει πάνω π τ κεφάλια μας.

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο